Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T15:21:01+01:00
A) -(-a)+(-b) = a-b
b) -(-a)-(-b) = a+b
c) a+(-(-b)) = a+b
d) a-(-(b)) = a+b
e) -(-(a-b)) = a - b
f) a-(b-a) = 2a - b
2 5 2
2010-01-04T15:21:09+01:00
A)+a-b
b)+a+b
c)a+b
d)a+b
e)+a-b
f)a-b-a
1 5 1
2010-01-04T15:23:41+01:00
A) -(-a)+(-b)=a-b
b) -(-a)-(-b)=a+b
c) a+(-(-b))=a-(-b)=a+b
d) a-(-(b))=a+(-b)=a-b
e) -(-(a-b))=+1*(a-b)=a-b
f) a-(b-a)= a-b+a

:**
1 4 1