Proszę o przetłumaczenie zdań na angielski :

1) nie mozesz dzis zwiedzac galerii narodowej
2) nie powinnas wydawac tak duzo pieniedzy na kosmetyki
3) nie wolno ci eksperymentowac z dynamitem
4) nie musze isc dzisiaj do banku
5) nie powinnas klocic sie ze swoja mlodsza siostra
6) musze wstawac o 6 rano
7) musisz zaplacic gotowka, poniewaz nie akceptujemy kart kredytowych
8) on musi placic czynsz co miesiac
9) bedziemy mogli pojechac na wakacje w przyszlym miesiacu
10) czy on musial zdawac 3 egzaminy w zeszlym miesiacu?

z gory dziekuje;)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T15:22:08+01:00
1) you can not visit the National Gallery today
2) You should not spend a lot of money so the cosmetics
3) You must not experiment with dynamite
4) I need not go to the bank today
5) You should not quarrel with his younger sister
6) I need to get up at 6 am
7) You must pay cash because they do not accept credit cards
8) he must pay rent every month
9) we will be able to go on holiday next month
10) whether he have to sit 3 exams in the last month?


Myślę że pomogłam. Chyba zasługuje na naj naj
2010-01-04T15:22:35+01:00
1 you can not visit the National Gallery today
2 You should not spend a lot of money so the cosmetics
3 You must not experiment with dynamite
4 I need not go to the bank today
5 You should not quarrel with his younger sister
6 I need to get up at 6 am
7 You must pay cash because they do not accept credit cards
8 he must pay rent every month
9 we will be able to go on holiday next month
10 whether he have to sit 3 exams in the last month

jak chcesz to daj mi naj