Odpowiedzi

2010-01-04T15:22:20+01:00
Drogi KOlego !!!!!
Zpraszam Cie na wigile , gdyż wiem że spędzasz ja samotnie .
Z naszą rodziną będzie ci dobrze .
Serdecznie zapraszam .
I pozdrawiam .
(imie ... )
2010-01-04T15:22:41+01:00
Czesc batek.. wpadniesz do mnie na wigilje moi rodzice mowili ze bylo by milo gdybys chcial z nami pokolendowac posiedziec i zjesc.no to moze wpadniesz o 17.00 bo o 18.00 jemy to jak?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T15:24:43+01:00
Zaproszenie
Mam przyjemność zaprosić ............ na kolację wigilijną, która odbędzie się 24.12.2009r. w salce 14 w parafii pw. Najświętszej Marii Panny o godzinie 20.00, gdy pierwsza gwiazda pojawi się na niebie. Swym przyjściem sprawisz mi niezwykłą przyjemność. Niech w ten dzień nikt nie będzie sam, a wszyscy radujmy się z narodzenia Chrystusa.

Kasia


;) Myślę, że się postarałam;) naj;>