Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T15:24:40+01:00
A 27 % liczby 45 =27/100*45=12.15
b 88 % liczby 88=88/100*88=77.44
c 116% liczby 65=116/100*65=75.4
d 25,4 % liczby 25=25,4/100*25=6.35
e 45,5 % liczby 150=45,5/100*150=68.25
f 68 % liczby 240=68/100*240=163.2

pozdrawiam ;]


10 4 10
2010-01-04T15:25:59+01:00
Oblicz.
a 0.27 * 45 =12,15
b 0.88 *88=77,44
c 116 * 65= 116*65/100=75,4
d 25,4 *25=25,4*25/100=6,35
e 45,5 *150=45.5*150/100=68,25
f 0.68* 240=163,2
6 4 6
2010-01-04T15:33:27+01:00
A 27% * 45 = 27/100 * 45 = 12 , 15
b 88% * 88 = 88/100 * 88 = 77 , 44
c 116% * 65 = 116/100* 65 = 75 , 4
d 25,4% * 25= 6 ,35
e 45,5% * 150 = 68 ,25
f 68% * 240 = 163 ,2
6 4 6