Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T15:23:25+01:00
X-cena ołowka
x-0,04-cena gumki

x+x-0,04=2zl

2x-0,04=2,00
2x=2,04
x=1,02

ołowke kosztuje 1,02 zł a gumka 98 groszy
2010-01-04T15:25:54+01:00
2zł-4gr=1zł96gr 1zł96gr:2=98gr odp.98gr kosztuje ołówek a gunka1zł2gr
2010-01-04T15:26:56+01:00
Y=gumka
x=ołówek

x+y=2
x=y+0,04

x+y=2
x-y=0,04

2x=2,04 / :2
x=1,02

x=1,02
1,02+y=2

x=1,02
y=2-1,02

x=1,02
y=0,98

Odp. Ołówek kosztuje 1 zł i 2 grosze.

Prosze bardzo.