Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T15:25:56+01:00
1. “Ojciec chrzestny”- Mario Puzo
2. “Gringo wśród dzikich plemion” – Wojciech Cejrowski
3. “Mistrz i Małgorzata” – Michaił Bułhakow
4.”Powrót króla” – J.R.R. Tolkien
5. “Imperium” – Ryszard Kapuściński
6. “Rok 1984″ – George Orwell
7. “Gra Endera” – Orson Scott Card
8. “Heban” – Ryszard Kapuściński
9. “Zielona Mila” – Stephen
10. "Fahrenheit 451" – Ray Bradbury
1 5 1
2010-01-04T15:27:27+01:00
Odyseja
Dracula
Iliada
Tristan
Opowieść wigilijna
20 000 mil podmorskiej żeglugi
Chłopi
Pinokio
Mały książę
Przygody Sherlocka Holmesa
2010-01-04T15:29:16+01:00
1/Ernest Hemingway " Komu bije dzwon "
2/Lew Tołstoj " Wojna i pokój"
3/ Henryk Sienkiewicz " Quo vadis "
4/ Karol Dickens " Opowieść wigilijna "
5/Wiktor Hugo " Nędznicy "
6/ Emil Zola " Czerwone i czarne "
7/Gilbert Cesbron " Jest później niż myślisz "
8/ Fiodor Dostojewski " Zbrodnia i kara "
9/Władysław Reymont " Chłopi "
10/Christian Andersen " Baśnie "