Podkreśl te rzeczowniki z ramki, które łączą się z liczebnikami zbiorowymi.Ich pierwsze litery utworzą hasło.

profesorowie( mężczyżni ), grawerzy( mężczyżni i kobiety ), rodzice (mama i tata ), babcie, oczy, mikroskopy, świece, sanki.

HASŁO:...............-144sztuki, 12 tuzinów czegoś

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T15:30:31+01:00
Grawerzy,rodzice,oczy,sanki
hasło GROS
21 4 21
2010-01-04T15:32:12+01:00
HASŁO:gros-144sztuki, 12 tuzinów czegoś
grawerzy,rodzice,oczy,sanki
17 4 17