Coś prostego ;p na zdobycie pkt ;D

Ułóż zdania z podanymi poniżej wyrazami :
cukierków , bułek , stół , owoców , wieczór ,góry , słój , dżemu ,wróżka , cud , gruba, pulchna

nie muszą być wszystkie .
ale im więcej tym większe szanse na zdobycie pkt ;D
zdania mają być proste .

3

Odpowiedzi

2010-01-04T15:33:27+01:00
1.Mama kupiła mi kilogram cukierków.
2.Dzisiaj na śniadanie zjadłam 5bułek.
3.W Wilgilje mama kładzie na stół 12potraw.
4.Moja koleżanka ma w domu pełną miskę owoców.
5.Codziennie w wieczór babcia opowiada mi bajkę.
6.W zimę bardzo lubię jeździć w góry.
7.Mama wkłada w wielki słój kompot własnej roboty.
8.Mój brat jadł na kolacje dzisiaj skibkę chleba z odrobiną dżemu.
9.Kiedyś wierzyłam że wróżka przychodzi i podmienia z ząbka na pieniążek.
10.Moja gruba książka waży aż 0,79.
11.Tydzień temu jadłam taką pulchną drożdżówkę.
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T15:38:13+01:00
1. Kupiłam sobie w sklepie lizaka, bo nie było moich ulubionych cukierków.
2.Kiedy po południu poszłam do piekarni, nie było już świeżych bułek, ani rogali.
3. Mój wujek jest stolarzem, więc wyrzeźbił nam z drewna stół i krzesła.
4. Pani ciągle nam powtarza, że mamy jeść dużo owoców.
5.Gdy nastał już wieczór, położyłam się na łóżku i patrzyłam na gwiazdy.
6. Mama obiecała mi, że w następne wakacje pojedziemy w góry.
7.Na półce w spiżarce stał wielki słój z dżemem wiśniowym.
8. Bardzo lubię drożdżówki z odrobiną dżemu truskawkowego.
9. Gdy byłam mała i wypadł mi pierwszy ząb wierzyłam, że przyszła do mnie wróżka zębuszka.
10. Ostatnio na historii pani przeczytała nam artykuł pt.: ,,Cud nad Wisłą''
11.Wczoraj na śniadanie zjadłam dużą, grubą kiełbasę.
12. Gdy mama upiekła babeczki, wzięłam tę największą, bo była bardzo pulchna.

Liczę na naj.! ;*
5 4 5
2010-01-04T15:39:15+01:00
1. Kasia nie lubi cukierków
2.Nie było dziś bułek w sklepie
3.Mój stół jest brązowy
4.Ludzie powinni jeść dużo owoców
5.w sobotni wieczór odbyła sie dyskoteka
6.w czasie wakacji jadę w góry
7.ktoś rozbił słój dżemu
8.Bartek nie lubi dżemu
9.Wróżka powiedziała mi że mój kot wpadnie pod auto
10.na lekcji fizyki zdarzył się cud
11.Ania jest gruba
12.Monika jest pulchna
1 5 1