Odpowiedzi

2009-09-18T16:08:49+02:00
Ale to ma byc jakis wywiad czy cos innego? odp to ci napisze
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-18T17:03:03+02:00
:) dam Ci początek:

Dnia 23 kwietnia klasa III a z Gimnazjum w Przykonie poddała się niezwykłej turystycznej wycieczce. Której była wyprawa na księżyc.

zakończenie:
Uczniowie sądzą, iż wyprawy tej nie zapomną do końca życia, ponieważ było mnóstwo atrakcji. Samo to wyprawa na księżyc jest już atrakcją! Młodzież z miłą chęcią by chciała polecieć w to samo miejsce jeszcze raz!
1 5 1