Odpowiedzi

2010-01-04T15:28:51+01:00
V = abc
a = 20 cm = 0,2 m
b = 12dm = 120cm = 1,2 m
C = 0,5m = 50 cm

V = 20 x 120 x 50 = 120 000 cm szesciennych
V = 0,2 x 1,2 x 0,5 = 0,12 m szesciennych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T15:31:04+01:00
20cm=0,2m
12dm=120cm=1,2m
0,5m=50cm

V=20*120*50= 120000cm sześcienne

V=0,2*1,2*0,5=0,12m sześceinnych
2010-01-04T15:39:20+01:00
V=a*b*h= 50*120*20=120000cm3= 1,2m3
obietosc tego prostopadloscianu wynosi 120000cm3 a to rowiez wynosi 1,2m3