Odpowiedzi

2010-01-04T15:39:29+01:00
A)1*3,14= 3,14cm
b)2,2*3,14=6,90800dm= 69080cm
c)5⅓*3,14=¹⁶₅ * ³¹⁴₁₀₀=⁵⁰²⁴₅₀₀=10²⁴₅₀₀
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T15:40:03+01:00
A)1 cm
O=2πr
O=2*π*1 cm=2π cm=6,28 cm
P=πr²
P=π*1 cm²=1π cm²=3,14 cm²
b)2,2 dm
O=2πr
O=2*π*2,2 dm=4,4π dm≈13,82 dm
P=πr²
P=π*2,2 dm²=4,84π dm²≈15,20 dm²
c)5⅓ cm
O=2πr
O=2*π*5⅓=10⅔π cm≈33,49 cm
P=πr²
P=π*5⅓²=28 i cztery dziewiąte cm²≈89,32 cm²
Myślę,że pomogłam.To zadanie robiłam dzisiaj w szkole.
:D
2 5 2
2010-01-04T17:53:57+01:00
A) r = 1 cm
obw = 2 * π * r
obw = 2 * π * 1 cm = 2 π cm
P = π * r²
P = π * 1 cm² = π cm²

b) r = 2,2 dm
obw = 2 * π * r
obw = 2 * π * 2,2 dm = 4,4 π dm
P = π * r²
P = π * 2,2 dm² - 4,4 π²

c) r = 5⅓ cm
obw = 2 * π * r
obw = 2 * π * 5⅓ cm = 28 4/9
P = π * r²
P = π * 5⅓ cm = 10 ⅔
1 5 1