DAJE 40 PKT. WIEC TROCHĘ NAPISAĆ TRZEBA :)
=====
`.mam napisać co najmniej 7 przymiotników opisujących Scrooge'a z Opowieści Wigilijnej. i przy kazdym trzeba napisac jedno zdanie jakim on był np;
=====
1. chłodny, bo ...bla,bla,bla...
=====
KAPUJECIE? --> NO TO IM WIĘCEJ PRZYMIOTNIKÓW TYM WIĘKSZA SZANSA NA TO, ZE TO WŁAŚNIE TY DOSTANIESZ NAJ. Z GÓRY DANKE ;*
PS; JAK BEDZIE ZLE ZGLASZAM SPAM.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T15:46:51+01:00
Niewrażliwy
Scrooge był osobą niewrażliwą na los innych ludzi.

skąpy
Ebenzer Scrooge był skapy,ponieważ nie dzielił się z innymi.

niemiły
Był człowiekiem nie miłym,gdyż nie pomagał on ludziom.

pracoholiik
Był pracoholikiem,ponieważ ciągle pracował w kantorze.
chciwy
Był o n chciwy,ponieważ zawsze on chciał mieć wszytko dla siebie.
samotny
Był on samotny ponieważ nigdy nie założył rodziny i nie miał
przyjaciół.


nieprzyjazny
Był on nieprzyjazny ,ponieważ odstraszał wszystkie zwierzęta.
inteligentny
byl on inteligentny,gdyż nie można bylo mu zarzucic głupoty.

indywidualny
Był on taki ponieważ wyrózniał się w tłumie.

Mam nadzieje,że pomogło ;]
1 5 1
2010-01-04T16:00:31+01:00
Był on :
- Samolubny ponieważ nie potrafił się dzielić niczym z nikim.
- Zimny bo nie doceniał cudzej pracy
- Chciwy dlatego że jeżeli on nie wierzył w święta to inni też musieli
-Oschły dla ludzi ponieważ nie obchodziło go co inni czują
- Nieuczciwy ponieważ oszukiwał za pieniądze
-Wyrafinowany bo nie dawał po sobie pokazać jaki był zły.
-Obojętny dlatego że nie obchodziło Go życie innych ludzi ani to czy komuś sprawiał przykrość.

Akurat to nie jest Cecha ale możesz chyba to dodać Ja dodałam i miałam 5-
- bo estetyka była nie za dobra xD
takie coś. - Miał on tylko siostrzeńca i nikogo więcej w rodzinie. więc nie liczył się dla niego nawet siostrzeniec to podważa że był nieczuły oraz Oschły ..


mam nadzieje że pomogłam i życzę powodzenia


LICZĘ NA NAJLEPSZE ;) ;*

Pisz wiadomość jak będziesz czegoś nie rozumieć to pozdrawiam...
1 5 1