Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T15:36:11+01:00
X + y = 12,5 | * (-1,2)
1,2x + 0,8y = 13

-1,2x -1,2y = -15
1,2 x + 0,8 y = 13
- 0,4 y = -2 | : - (0,4)
y = 5

x + 5 = 12,5
x = 12,5 - 5
x = 7,5

licze na najlepsza ;)
2010-01-04T15:38:10+01:00
X+y=12,5
1,2x+0,8y=13

x=12,5-y
1,2x+0,8y=13

x=12,5-y
1,2*(12,5-y)+0,8y=13

x=12,5-y
15-1,2y+0,8y=13

x=12,5-y
-0,4y=13-15

x=12,5-y
-0,4y=-2 /:(-0,4)

x=12,5-y
y=5

x=12,5 - 5
y=5

x=7,5
y=5

POZDRAWIAM :)
2010-01-04T15:58:54+01:00
X=12,5-y
1,2(12,5-y)+0,8y=13

x=12,5-y
15-1,2y+0,8y=13

x=12,5-y
-0,4y=-2
y=5