Odpowiedzi

2010-01-04T15:53:50+01:00
Po pierwsze Maryja jest dla mnie Matką naszego Zbawiciela Jezusa Chrystusa. Po drugie jest dla mnie Matką Kościoła a więc każdego człowieka. Po trzecie jest symbolem czystości oraz ofiarności. Po czwarte jest dla mnie Wspomożycielką w doczesnym życiu. W sposób oczywisty oddaję jej cześć odmawiam różaniec litanię oraz gdy pada hasło Maryja to wiem że trzeba odnieść się do Niej z należytym szacunkiem. Czego Ona mnie uczy? A uczy mnie tego jak żyć względem drugiego człowieka jak być dobrym dla drugiego człowieka. Uczy mnie także pokory ale najbardziej to oddania się woli Bożej.
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T15:56:59+01:00
Maryja jest dla mnie niezwykłą i świętą osobą.Oddaje jej cześć gdy jestem na mszy św ,modląc się .Maryja właśnie nas uczy jak mamy się modlić zawsze gdy jesteśmy w kościele to modli się z nami.Kochać nas uczy pomagać sobie i na katechezie uczymy się tego też.
3 4 3