Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T17:39:51+01:00
3.
a)Tam gdzie padł cień będzie N ,a tam niżej S z prawej strony E a z lewej W
b)zgodniae ze wskazówkami zegara
5.
a) kierunek obrotu z lewej strony narysój strzałkę do prawej
b)przedziel kulę na pół odziel ciemną półkulę od jasnej
c)na ciemnej półkuli będzie NOC na jasnej DZIEŃ
d) tam gdzie równik tam będzie największa prędkość
6.
Ponieważ nie uwzględnił ruchu obrotowego Ziemii.
2010-01-04T20:05:31+01:00
3.
a)od prawegio rogu e i w gore n ,w, s
b) z pólnocy na zachod



5.
a)z lewgo poczatku do okoła kuli
b_to tam gdzie jest jasniejsze i ciemniejsze i jest na pół
c)dzien na jasnym tle a noc na ciemnym
d)na rownik


6.]
bo został zmieniony czas.czyli przyszedl godzine wczesniej







pzdr