Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-17T20:19:04+02:00
1cm - 5000000cm
1cm - 50km
580/50=11,6
Odp Odległość miedzy miejscowościami A i b na mapie wynosi 11,6
2009-09-17T20:19:56+02:00
1:5000000=1:5km
1cm-5km
x -580km

x=116cm-taka jest odległość na mapie
2009-09-17T20:36:37+02:00
No to tak:
1cm - 5000000cm
1cm - 50000m
1cm - 50km
580/50=11,6
Odp.: Odległość między miejscowościami na mapie wynosi:11,6cm.