Przetłumacz na język niemiecki
4jajka
4 szklanki mąki
2 szklanki mleka
1 szklanka oleju
2 łyżeczki proszku do pieczenia
2 łyżki kakao
1 słoik dżemu
1 szklankę cukru
wszystko wymieszać piec około godziny posypać cukrem pudrem
ciasto z dżemem łyżka duża,widelec nóż

2.przetłumacz na j.polski
dazugeben,verkneten,backen,korbereiten,ausrolen,erhitzen,

3

Odpowiedzi

2010-01-04T15:53:16+01:00
4 ei
4 glas mehl
2 glas milch
1 glas Ol
1 Loffel pulver in backen
2 glas kakao
1 becher Marmelade
1 glas zucker
Alles ruhren, backen ok 1 Uhr, streuen zucker, kuchen samt marmelade goss loffel, gabel, messer

backen- piec
korbereiten-przygotowywac
2010-01-04T15:54:24+01:00
Vier Eier
vier Tasse Mehl
vier Tasse Milch
eins Glas Ol z przedglosem
drei Essloffer Pulver
zwei El kakao
eins marmeladenglas
eins Sugar Glas
All mix backen uber Stunden bestreuen Pulver Kuchen mit marmoalde GroBen,Gabel Messer

dodać ugniatac
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T16:14:44+01:00
Vier Ei
Vier glas mehl
Zewi glas milch
Eins glas Ol
Zewi Teeloffel Backpulver
Zwei loffel Kakao
Eins glas Marmelade
Eins glas zucker

Alles mischen backen ok. eins Uhr streuen zuckerpuder kuchen mit marmelade
Teeloffel, Gabel Messer

dodać, łączyć, piec, przygotować, rozwałkować, rozgrzać