Odpowiedzi

2010-01-04T15:46:29+01:00
,,Warto być dobrym człowiekiem i pomocnym dla innych''
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T15:55:55+01:00
Moim zdaniem Karol Dickens chciał przekazać nam, abyśmy w swoim życiu nie byli tacy okrutni, zarozumiali, skąpi, chytrzy chciwi, oziębli i zgorzkniali. Dla Ebenezera Scroog`a najwyższą wartością w życiu był pieniądz, a sens jego życia polegał na gromadzeniu gotówki. Powinniśmy nie tylko skupiać się na pracy, ale na o wiele ważniejszych wartościach w życiu. Karol Dickens przestrzega nas, abyśmy nie popełnili tego samego błędu, co Ebenezer.
9 4 9
2010-01-04T15:58:24+01:00
Chodzi o to,że w Wigilię Bożego Narodzenia wszystko może się zdarzyć. W książce Dickensa pojawiają się duchy,które mają za zadanie uświadomić Scrooge`a jakim jest człowiekiem i zmienić go na lepsze. Dla Scrooge`a najważniejsze były pieniądze a uczucia innych były dla niego nieistotne.Jednak w tej smutnej opowieści jest bardzo szczęśliwe przesłanie.Mianowicie to,że każdy nawet najgorszy człowiek może się zmienić.Najczęściej występuje to(jak u Ebenezera)w Wigilię Bożego Narodzenia.
6 3 6