Odpowiedzi

2010-01-04T15:48:20+01:00
3/4 godziny to ile minut - 45 min
3/4 metra to ile centymetra - 75 cm
1 1/4 ton to ile kg. -1250 kg
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T15:49:47+01:00
3/4 godziny - 45/60 czyli 45min
3/4metra - 75/100 czyli 75cm
1 1/4tony - 1 250/1000 czyli 1250kg
2010-01-04T15:50:43+01:00
3/4 godziny = 45 minut , ponieważ 1 godz.=60 min. ( 60:4)x3=45
3/4 metra = 75 cm, ponieważ 1m=100cm (100:4)x3=75
1 1/4 tony =1250kg, ponieważ 1tona=1000kg (1000:4)x3+1000=1250
6 3 6