Odpowiedzi

2010-01-04T15:54:52+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Moja babcia ma na imię Marysia. Ma 160 cm wzrostu i jest szczupła.
na głowie z siwych włosów ma spiętego koka. Ma zielone oczy i okulary na nosie.Moja babcia lubi piec różne ciasta i pierniki. Jak zawsze ją odwiedzam częstuje mnie tymi słodyczami.;) Bardzo kocham swoją babcie;]


PS. coś tam możesz pozmieniać. Myślę że pomogłem :)
80 4 80
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T16:07:06+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Moja babcia ma na imię Alicja. Mieszka w domku na wsi niedaleko Warszawy. Ma małe gospodarstwo, ale bardzo lubi tam przebywać. Chętnie do niej jeżdżę, bo ma wnuczkę w moim wieku i jest tam nie miara zabaw.
Jest niewysoka. Ma okrągłą buzię i mały nos. Jej włosy są koloru czerwonego i sięgają do ramion. Jest bardzo sprawna. Robi w domu prawie wszystko i nawet biega. Często nas odwiedza i robi pyszne babki. Jest śmiała i inteligenta. Ubiera się bardzo modnie co mi bardzo pasuje, bo gdy robi prezenty są na czasie. Najczęściej gdy są wakacje to jeździmy w góry, bo to jest babci pasja. Lubi piesze wycieczki po szlakach i przy okazji zwiedza nowe zakątki świata. Teraz widuję ją częściej bo ma złamaną nogę i muszę się nią opiekować. Babcia także daje nam kieszonkowe. Nawet gdy coś zrobię a to się jej spodoba potraja mi kieszonkowe. Mam bardzo kochaną babcię i nie oddam jej za nic w świecie. Gdy mama ma jakąś ważną sprawę i musi wyjechać na kilka dni, babcia zaraz się zjawia. Wymyśla takie super zabawy na podwórku, że dzieciaki z pobliskich podwórek zbiegają się, a na koniec robi pyszne ciasto.
Myślę, że moja babcia ma wszystko czego potrzeba. W dodatku jest bardzo kochaną osobą.
45 4 45