Odpowiedzi

2010-01-04T15:53:51+01:00
10 kilogramów cukierków po 17 z
5 kilogramów cukierków po 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T15:55:25+01:00
17x+20y=270
x+y=15
17x+20y=270
x=15-y
255-17y+20y=270
x=15-y
3y=15
x=15-y
y=5
x=10
10kg za 17 i 5 kg za 20
2010-01-04T16:32:21+01:00
X+y=15
17x+20y=270

x=15-y
17x+20y=270

x=15-y
17(15-y)+20y=270

x=15-y
255-17y+20y=270

x=15-y
3y=270-255= 15 /:3

x=15-y
y=5

x=15-5=10
10kg za 17zł i 5 kg za 20zł