Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T16:10:24+01:00
Jama ustna - rozdrabnianie pokarmu
Żołądek- Trawienie pokarmu
Trzustka-Wytwarzanie soków trawiennych
Jelito cienkie- Wchłanianie pokarmu do krwi


2.trawienie - jest to rozkład składników pokarmowych (węglowodanów, białek, tłuszczów) do związków prostych.
1 5 1
2010-01-04T16:12:05+01:00
Jama ustna-rozdrabnianie pokarmu
trzustka-wytwarzanie soków trawiennych
zołądek-trawienie pokarmu
jelito cienkie-wchłanianie pokarmu do krwi
2 trawienie to przyswajanie, wchłanianie pokarmu i przetwarzanie go na energie
2010-01-04T16:32:28+01:00
1jama ustna-rozdrabnianie pokarmu
trzustka-wytwarzanie soków trawiennych
zołądek-trawienie pokarmu
jelito cienkie-wchłanianie pokarmu do krwi
2 trawienie to przyswajanie, wchłanianie pokarmu i przetwarzanie go na energie