Mam pytanie tylko takie dla siebie. Nie jest to do szkoły, ale chciałam się spytać czy pomarańczowy kolor i fiolet pasują do siebie? Bo niedługo będę miała remont pokoju i chciałabym sobie ściany pomalować na fioletowo, teraz mam na pomarańcz i mam dużo właśnie takich ozdób. I chciałam się spytać czy fiolet by pasował, czy może jakiś inny fajny kolor? Tak, żeby fajnie było dopasowane.

3

Odpowiedzi

2010-01-04T15:54:54+01:00
Nie ! Fiolet nie pasuje do pomaranczowego. Ale mozesz fiolet z biszkoptowym.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T15:55:22+01:00
Zależy jakie odcienie masz tych kolorów. jak byś miała coś bardziej pod żółty to by nawet nieźle to wyglądało. A spróbuj wziąść pod uwagę zamiast fioletowego taki czerwono bordowy <z większością bordowego> i taki żółty kolor do tego
3 5 3
2010-01-04T16:17:42+01:00
Fiolet raczej nie pasuje do pomarańczowego;/ ale może być ekru albo magnolia ;)