Odpowiedzi

2010-01-04T16:00:32+01:00
Nazwa pochodzi od ludzi renesansu.

Sredniowiecze obejmowało okres miedzy starożytnością a czasami nowożytnymi
3 3 3
2010-01-04T16:01:27+01:00
Wiem tyle ze średniowicze trwalo od upadku cesarstwa zachodnio-rzymskiego, czyli 476r. do odkrycia Ameryki przez Kolumba, czyli do 1492r. epoka ta TRWALA PONAD 1000 LAT. W TYM OKRESIE NARODZILA SIE KULTURA WSPÓL.CZESNEJ EUROPY.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T16:04:17+01:00
Znaczy wieki średnie i wymyślili ją ludzie renesansu nazywając okres między starożytnością a czasami świetności( chodzi o renesans)
Trwało od 476 do 1453
Teocentryzm, augustynizmtomizm ,scholastyka, universalizm
5 3 5