Dokończ stwierdzenia :
. Obecne dziś w języku wyrażenie '' walka z wiatrakami '' oznacza się w sensie przenośnym (lub: oznacza innymi słowy)...
. ''Donkiszoteria '' to podstawa życiowa która odznacza się ... ?

Dokończyć to lepiej zeby sie znało fragment ''Don Koichote '' ale nie trzeba i bez tego sobie mozna poradzić
DAJE NAJLEPSZĄ . ! . ; - )))

2

Odpowiedzi

2010-01-04T16:02:16+01:00
Otóż walka z wiatrakami w sensie przenośnym oznacza zmagać się z niemożliwymi sytuacjami.


Mysle ze pomoglam jak bedo blndy to popraw ok?????
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T16:07:13+01:00
Donkiszoteria- postawa zyciowa wlasciwa donkiszotowi ktora odznacza sie komizmem
"walka z wiatrakami" oznacza walke z wymyslonymi przeciwnosciami i przeciwnosciami a takze walka bez powodzenia
4 4 4