Zad 1
jakie pole ma sześciokąt foremny opisany na okręgu o promieniu długości 6cm.
zad.2,jedna z przekatnych rombu ma długość 10 ,pole rombu jest równe 40 .Jaki obwód ma ten romb
zad.3,oblicz obwod trapezu prostokatnego o podstawaach 12 cm ,10 cm i wysokosci 4 cm
pomozcie!

2

Odpowiedzi

2010-01-04T16:06:03+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T16:25:46+01:00
1)
P= a^(pierwiastek)3
--------------------
4

P=6^(pierwiastek)3
-------------------
4


P=36(pierwiastek)3
----------------------
4

P=9(pierwiastek) 3



2)
a^+b^=c^
5^=5^=c^
c^=25+25
c^= 50
c= 2(pierwiastek)5

Ob= 2(pierwiastek)5 * 4
Ob=8(pierwiastek)5


3)
a^+b^=c^
4^+2^=c^
16+4=c^
c^=(pierwiastek)20
c=(pierwiastek)10*2
c=2(pierwiastek)5

Ob=10+4+12+2(pierwiastek)5
Ob=26+2(pierwiastek)5



opis: ^ = "kwadrat" ta dwójka jakby co