Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T16:27:43+01:00
Samożywne:
cis, modrzew,sosna zwyczajna,jałowiec,dziki bez, dzika róża, lipa, brzoza,dąb.

Cudzożywne:
sikorka,myszołów, sęp,hiena,ryś,antylopa,kleszcz,dżdżownica,paź królowej.

mam nadzieję, że pomogłam ;) ;*
1 5 1
2010-01-04T16:58:37+01:00
Samożywne:
cis,
modrzew,
sosna zwyczajna,
jałowiec,
dziki bez,
dzika róża,
lipa,
brzoza,
dąb.

Cudzożywne:
sikorka,
myszołów,
sęp,hiena,
ryś,
antylopa,
kleszcz,
dżdżownica,
paź królowej.
1 5 1