Proste zadanie! podaj co najmniej 2 dowolne wątki z dowolnek książki lub dowolnych książek! np może być z ksiązki tej i jeszcze jednej lub z tej samej! proszę o szybkie rozwiązanie! najszybszej dam naj.....................
poziom zad. 6 klasa sp

2

Odpowiedzi

2010-01-04T16:12:58+01:00
"Demeter siedziała pewnego razu w swej ubogiej kryjówce"
"Wczesnym rankiem wyszedł wilk ze swojej kryjówki"
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T16:13:20+01:00
Głównym wątkiem w książce "Krzyżacy" to obraz polskiego średniowiecza. W książce "Romeo i Julia" głownym wątkiem była milość.