Uzupełnij luki(...) :
17 września 1939 roku Polska została zaatakowana przez ... . Tym samym przestał obowiązywać ... z 1932 roku. Ambasador Polski w Moskwie ... ... otrzymał od ... notę dyplomatyczną uzasadniającą działania radzieckie. 28 września 1939 roku dokonano poprawek w ustaleniach granicznych między ... a ... . Niemcy zrezygnowały z ... , a przejęły obszar między Wisłą a Bugiem.

2

Odpowiedzi

2010-01-04T16:31:45+01:00
-państwo rosyjskie
-podpisany w Moskwie układ o nieagresji
-Wacław Grzybowski
-zastępcy Ludowego Komisarza Spraw Zagranicznych Władimira Potiomkina
-niemcami a zsrr
ostatniego nie wiem
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T16:41:55+01:00
17 września 1939 roku Polska została zaatakowana przez ZSRR.Tym samym przestał obowiązywać Pakt o nieagresji z 1932 roku. Ambasador Polski w Moskwie Wacław Grzybowski otrzymał od Potiomkina notę dyplomatyczną uzasadniającą działania radzieckie. 28 września 1939 roku dokonano poprawek w ustaleniach granicznych między Niemcami a ZSRR. Niemcy zrezygnowały z Litwy a przejęły obszar między Wisłą a Bugiem.
1 5 1