Odpowiedzi

2010-01-04T16:12:47+01:00
Abel - dobry, posłuszny, wierny, pobożny
Kain- mściwy, zazdrosny, grzesznik, okrutny
3 5 3
2010-01-04T16:14:28+01:00
Kain : zły, gwałtowny, zazdrosny, zamknięty w sobie, zawistny, podejrzliwy, kłamliwy

Abel: dobry, grzeczny, spokojny, posłuszny, otwarty, łagodny, życzliwy, ufny,
muzykalny, szczery, prawdomówny
13 5 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T16:16:02+01:00
Abel- uprzejmy, troskliwy, wyrozumiały pomocny, cerpliwy, pełwn miłości, szanuje bliźnich

kain- zazdrosny, nie posiada sumienia, egoista, samolubny, nieuczciwy
3 4 3