Odpowiedzi

2010-01-04T16:14:01+01:00
A) istny chaos
b) ogromne ciemności
c) nagroda za nic
d)określenie krzykacza, kogoś, kto się bardzo głośno zachowuje
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T16:19:42+01:00
A) hebr. pomieszanie, zamęt; idea niemożliwa do zrealizowania prowadząca jedynie do chaosu
b)nieprzeniknione ciemnosci
c)nieoczekiwany dar, ratunek w trudnej sytuacji
d)głupiec, krzykacz

wszystkie powyższe związki frazeologiczne to biblizmy, tzn. zwroty mające korzenie w biblii
3 3 3