Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-04T16:13:50+01:00
Matka z Kalkuty była szczęśliwa , ponieważ kochała Pana Boga. Była też spełnioną osobą , bo pomagała biednym ludziom potrzebującym pomocy.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T16:14:52+01:00
Matka Teresa z Kalkuty była szczęśliwą i spełnioną osobą, ponieważ kochała Boga. On zawsze pomagał jej w trudnych chwilach. Kobieta czuła jego wsparcie, dzięki czemu miała mało "złych dni"
1 5 1