Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-04T16:16:48+01:00
Karp-słodkowodny
Lin-słodkowodny
Płoć-słodkowodna
Pstrąg tęczowy-słodkowodny
Sieja-słodkowodna
Strzelba przekopowa-
Sum-słodkowodny
Szczupak-słodkowodny
Śledź-słonowodny
Tuńczyk-słonowodny
Jesiotr-słonowodny i słodkowodny
Flądra-słonowodna
Węgorz-słonowodna i słodkowodna

mam nadzieje,że pomogłam tylko tego jedenego nie wiem a inne napewno dobrze bo pytałam się rybaka xD
licze na naj:D
19 4 19
  • mki
  • Rozwiązujący
2010-01-04T16:20:39+01:00
Karp-słodkowowdny
lin- słodkowodna
płoć- słodkowodna
pstrag tęczowy-słodkowodna
sieja-słodkowodna
Strzelba przekopowa-
Sum-słodkowodne
Szczupak-słodkie
Śledź-morskie
Tuńczyk-morskie
Jesiotr-wody morskie
Flądra-morskie
Węgorz--tu i tu
7 3 7
2010-01-04T16:42:04+01:00
Karp-słodkowodny
Lin-słodkowodny
Płoć-słodkowodna
Pstrąg tęczowy-słodkowodny
Sieja-słodkowodna
Strzelba przekopowa-
Sum-słodkowodny
Szczupak-słodkowodny
Śledź-słonowodny
Tuńczyk-słonowodny
Jesiotr-słonowodny i słodkowodny
Flądra-słonowodna
Węgorz-słonowodna i słodkowodna
3 5 3