Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T16:16:55+01:00
Ujście lejkowate:
# ujście Loary
# ujście Tamizy
# ujście Tagu
# ujście Sekwany
# ujście Gambii
# ujście Łaby

Ujście deltowe
#ujście Wisły
#ujście Nilu
#ujście Gangesu
#ujście Dunaju
#ujście Wołgi
23 4 23
2010-01-04T16:17:48+01:00
Lejkowe : Odra, Amazonka Tamiza Loara Tag
Deltowe :Ganges Missisipi Orinoko Dunaj Wisła
10 4 10
2010-01-04T16:19:21+01:00
Deltowe:Ganges, missisipi, Orinoko,,Wołga,Nil
Lejkowe:Tamiza,Lora,La plata,Żyronda,Garonna
10 4 10