Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T16:13:59+01:00
Dł.geograficzna-Kąt dwuścienny zawarty między półpłaszczyzną południka 0 (południka przechodzącego przez obserwatorium astronomiczne w Greenwich), a półpłaszczyzną południka przechodzącego przez dany punkt na powierzchni Ziemi.
1 5 1
2010-01-04T16:15:44+01:00
Jest to kąt między półpłaszczyzną południka początkowego,a połpłaszczyzną południka przechodzącego przez dany punkt na pow. Ziemi.:)
2010-01-04T16:16:11+01:00
Jedna ze wspłrzędnych geograficznch odczytujemu ją z południków zachód i wschód