Odpowiedzi

2010-01-04T16:16:40+01:00
Napisy pod filmem - subtitles under the movie
film wojenny - Video war
film przyrodniczy - Video Nature
film przygodowy - Video Adventure
film katastroficzny - Video catastrophic
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T16:37:02+01:00
Napisy pod filmem- Inscriptions under movie
film wojenny - War movie
film przyrodniczy - Natural movie
film przygodowy -Adventure movie
film katastroficzny- Catastrophism movie

1 2 1