Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-04T16:20:14+01:00
Panowała by wielki nie ład i haos, wszyscy by się spóźniali na dane spoktania. Nie można byłoby obejrzeć swojego ulubionego filmu. Nikt by nie wiedzial jaki to dzien i nie wiedzialby zy pojsc do kosicola czy nie..
6 4 6
2010-01-04T16:20:45+01:00
Ludzie nie wiedzieli by która jest godzina i data. mogli by odróżniać tylko pory roku. nie był by dla nich ważny czas ani data.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T16:21:09+01:00
Moim zdaniem świat bez zgarów i kalendarzy byłby trudniejszy,ponieważ nie wiedzielibyśmy kiedy są różnego rodzaju święta,a bez zegarów nie do gadali byśmy się na różne spotkania.
15 4 15