Odpowiedzi

2010-01-04T16:20:46+01:00
Mam zaszczyt zaprosić ................na spotkanie czytelników dnia ....... z Stanisławem Lemem
2010-01-04T16:22:18+01:00
zaproszenie

Serdecznie zapraszamy pana Stanisława Lema na spotkanie czytelników, które odbędzie się 5.01.2010 roku o godzinie 16.00 w państwowej bibliotece w Warszawie. Bardzo uprzejmie prosimy o przybycie. Odbędzie się także poczęstunek dla gości.

podpis
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T16:22:18+01:00
Zaproszenie

Serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych do udziału w specjalnym spotkaniu ze znakomitym pisarzem Stanisławem Lemem. Tematem spotkania będzie twórczość tego pisarza oraz życie osobiste.
Spotkanie odbędzie się 15 stycznia 2010r. o godz. 19.00 w bibliotece miejskiej przy ulicy Zdrojowej 31. Gwarantujemy autografy od naszego gościa oraz możliwość rozmowy z nim.
Organizatorzy.
1 5 1