Odpowiedzi

2010-01-04T16:20:26+01:00
Wypędza demony i duchy z ciał osób opętanych.
2010-01-04T16:21:23+01:00
Egzorcysta ma za zadanie wypędzić złego ducha "szatana" z opętanego.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T16:28:35+01:00
Ksiądz egzorcysta wypędza duchy z nawiedzonych osób lub mozna je nazwać diabłami za przykład mozemy podać przypadek jaki zdarzył sie w Niemczech gdy katoliczke opentaly diably. Nie pozwoliły sie jej modlić , za pomocą matki boskiej księża egzorcyści wypędzili diabły które rozmawiały z nimi i wydawały dziwne dogłosy. do dziś istnieją taśmy z nagraniami rozmów i przebiegiem wypędzania z dziewczyny demonów. Mówi się też ze Jan Paweł II takze był egzorcystą, bo to własnie jego najbardziej bały sie te demony. Kazdy egzorcysta musi liczyć sie z tym ze duch przejdzie do niego choc jest mało takich przypadków.