Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T16:51:49+01:00
Tak można dam ci mały przykład tak sie szybcijej nauczysz.

Otwórz notatnik i byle co napisz
potem zapisz najlepijej na pulpicje
wyskoczy ci plik naciśnij na ten plik PPM i wybierz z opcij zmień nazwe
i nazwe zapisz tak (dam ci najprostrze rozszerzenie )
zadane.bat
ten dopisek bat po kropce to właśnie to rozszerzenie.

Myśle ze wyjasniłem jak by było coś nie jasne to pisz


2010-01-04T17:05:39+01:00
Moim zdanie tylko niektórych plików da się zmienić tak rozszerzenie, bo np. zmieniając z *.avi na *.rmvb potrzebujemy juz programu
2010-01-04T17:06:35+01:00
Tak.
1.Uruchom mój komputer.
2.Wejdź w zakładkę narzędzia.
3.Opcje folderów.
4.Widok.
5.I odznacz "Ukryj rozszerzenia znanych plików i folderów.

Teraz możesz już zmieniać rozszerzenia.