Odpowiedzi

2010-01-04T16:30:27+01:00
Mając świecące oczy(niektóre)
inny układ skrzel
-kształt ciała decyduje tez o tym
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T16:40:38+01:00
RYBY: -posiadają skrzela, łuski,
-wydzielają przez łuski śluz (zmniejsza on tarcie).
proszę o naj ;]
22 3 22
2010-01-04T19:06:40+01:00
Ryby żywią się tam resztkami zwierząt. niektóre ryby też mają duze otwory gębowe i długie zeby którymi chwytają to co przepłwa obok nich
4 4 4