Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-17T21:29:35+02:00
Proszę o określenie które liczby są naturalne ,wymierne i całkowite.
oto one:
56/7, naturalne, całkowite, wymierne
-3,całkowite, wymierne
8, naturalne, całkowite, wymierne
2,49wymierne
0,naturalne, całkowite, wymierne
-54/4 wymierne
-9 całe 7/8 wymierne
-12/3całkowite, wymierne
2009-09-17T21:32:32+02:00
Liczby naturalne:
56/7, 8, 0
liczby całkowite:
56/7, -3, 8, 0, -12/3
liczby wymierne:
56/7, -3, 8, (2,49), 0, -54/4 ,-9 całe 7/8, -12/3
2009-09-17T22:07:40+02:00
Proszę o określenie które liczby są naturalne ,wymierne i całkowite.
oto one: 56/7, -3, 8, 2,49 0, -54/4 -9 całe 7/8 -12/3

naturalne 56/7, 8, 0,

wymierne 56/7, -3 , 8, 2,49, 0, -54/4, -9 całe 7/8 , -12/3

całkowite 56/7, -3, 8, 0, -12/3