Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-17T21:42:00+02:00
W wolnym czasie robię dużo ciekawych rzeczy. Bardzo lubię oglądać telewizję, spotykać się z przyjaciółmi, ale to co najbardziej lubię to siatkówka. Bardzo lubię w nią grać, oraz oglądać mecze siatkówki. Siatka to moje hobby. W wolnym czasie piszę również pamiętnik, opisuje w nim wydarzenia które mi się przytrafiły. Wykazuje w nim swoje emocje, osobiście polecam pisanie pamiętnika.
2009-09-17T21:43:24+02:00
W wolnym czasie lubie wychodzić z psem na spacer czasem bardzo długi i nawet schodzi mi sie do dwóch godzin. Poza tym lubie pływać w basenie czuje się "jak ryba w wodzie", moge pływać godzinami a czas tak szybko płynie. Pływanie to moje największe hobby. Lubie też czytać i oglądać blogi lub stronyw internecie. Fajnie jest w wolnej chwili poczytać kto co napisał albo jakieś plotki z życia gwiazd. Ponadto lubie grać w siatkówke, tenisa, kosza. jak każdy normalny nastolatek kocham oglądać seriale w tv. Uwielbiam tez gotować, gadać z kumelami itd