Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T16:52:38+01:00
Moje własne centrum świata. Chciałbym mieć prostą odpowiedz na to pytanie, jednak wydaje mi się że po prostu takiej nie ma. Ktos mądry kiedyś powiedział "Tam dom Twój gdzie serce Twoje" i właśnie to stwierdzenie w pełni oddaje to co czuję. Mógłbym powiedzieć że moim miejscem na ziemii jest miasto gdzie się wychowałem, gdzie spedziłem wiele wspaniałych lat i przygód, mógłbym powiedzieć że są to góry w których spędziłem wspaniałe chwile z przyjaciółmi, tylko... no właśnie. Mój świat kształtują ludzie z którymi przebywam, to oni nadają mu koloryt, i myśle że właśnie oni są moim centrum świata. Czym byłyby góry, moje miasto, bez rodziny, bez osób które znam i cenię? Przecież gdyby ich tam nie było, wątpie czy mógłbym to miejsce tak idealizować. Dochodząc do dłuższego wniosku sądze że nie mogę jednoznacznie stwierdzić iż moje miejsce na ziemii zajmuje konkretne miejsce na mapie. Moim miejscem na ziemii jest tam gdzie są moi przyjaciele.
10 2 10
  • Użytkownik Zadane
2010-01-04T17:19:12+01:00
Centrum świata ? Jest kilka wyjaśnień tego słowa.Przecież dla każdego centrum świat znaczy co innego.Dla niektórych centrum świat jest miejsce w ,którym się urodzili wychowali.Dla innych jest to ojczyzna .A jeszcze dla innych jest,to miejsce w ,którym jest im dobrze,gdzie najlepiej się czują i mają wielu dobrych przyjaciół.Dla mnie centrum świata jest to trzecie czyli miejsce ,w który dobrze się czuj i mam przyjaciół.Centrum te jest dla mnie i dla mojego życia bardzo ważne,ponieważ tam gdzie się dobrze czuje ,mam przyjaciól jestem szczęsliwa i mogę się spełnić zawodowao ale również rodzinnie.Dla mnie nie jest ważne gdzie się urodziło,ponieważ jeżeli w tym miejscu źle się czuje to nigdy nie będę tam szczęsliwa/wy.
mam nadzijeje,ze pomogłam:D
7 3 7