Odpowiedzi

2010-01-04T16:33:52+01:00
Z okazji Nowego roku,
pragnę złożyć Ci serdeczne życzenia:
abyś ten rok zaczoł dobrze,
zdrowie Ci dopisywało
i spełniły się Twoje najserdeczniejsze marzenia.

życzy
...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T16:39:25+01:00
Droga Mamo/Babciu...., chciałbym życzyć Ci by każdy następny rok był lepszy od poprzedniego, byś zawsze patrzyła w przyszłość z nadzieją. Poza banalnymi życzeniami zdrowia i pomyślnoći życzę Ci także pogody ducha, którą tak często okazujesz, oraz ludzi, którzy potrafią to docenić.