Kore zdanie jest prawdziwe a ktore jeste fałszywe?
1)Sztuczne oddychanie i masaz serca stosujemy tylko wtedy , gdy poszkodowany nie oddycha.
2)Podczas masazu serca wykonujemy 20 uciskec klatki piersiowej.
3)W trakcie sztucznego oddychania wykonujemy dwa wdmuchniecia powietrza do pluc.
4)oddech poszkodowanego sprawdzamy, zblizajac swoj policzek do ust poszkodanego.
5)Sztuczne oddychanie usuwa dwutlenek wegla zalegajacego w plucach.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T16:38:16+01:00
1.prawda
2.fałsz bo 30 wykonujemy
3.Prawda
4.Prawda
5.fałsz
65 4 65
2010-01-04T16:39:47+01:00
1) prawda.
2) falsz.
3) prawda.
4) prawda
5) falsz
46 4 46
2010-01-04T16:52:28+01:00
Prawdziwe:
4 1 3
Fałszywe:
2 5
37 4 37