Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-17T21:56:19+02:00
1) Lekarz - w tym zawodzie jest potrzebna wiedza głównie o anatomii, antropologii człowieka
2) Ornitolog - w tym zawodzie jest potrzebna wiedza z działu biologii jaką jest zoologia, a dokładniej ornitologia.
3) Farmaceuta - anatomia człowieka (funkcjonowanie organizmu, choroby - ich przyczyny itp.)
4)Ekolog - dział biologii zwany ekologią, czyli nauka biologiczna zajmująca się relacjami między żywymi organizmami a ich środowiskiem życia.
1 5 1
2009-09-17T21:59:41+02:00
Nauczyciel biologi= wszelka wiedza
inżynieria biologiczna=genetyka
lekarz-budowa organizmu, jego zachowania i choroby
dietetyk-zachowania oganizmu potrzeby organizu człowieka
1 5 1
2009-09-17T22:25:29+02:00
Mikrobiologiem - bakterie grzyby oraz niektóre protisty
biochemikiem - białka węglowodany lipidy aminokwasy
biologiem molekularnym - biopolimery kwasy nukleinowe białka
wirusologiem-wirusy ich właściwościami antygenowymi
1 3 1