Odpowiedzi

2010-01-05T22:51:56+01:00
Jesli mozesz zrobic to w grupie, to proponowałbym zrobić scenkę, można ją zrobić spokojnie w 3 osoby, a i lepiej nauczyciele patrzą na ukazywanie "zdolności scenicznych".
Jeśli nie, to wyjdź na srodek w strouju a la szlachic i wygłos monolog, np opisujący ciebie jako patriotę. Trochę się namęczysz, ale watpie (o ile zrobisz to porządnie), że ktoś inny bedzie miał lepsze.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-06T00:03:28+01:00
2. pijak i morderca.

Przebiez sie za Jacka Soplice i wyjdz sam na srodek klasy. Na poczatku mozesz upozorowac zabicie horeszka a nastepnie, wezmiesz jakas 'flaszke' i zaczniesz z niej pic wyzalajac sie przy tym. Stroj raczej prosty, jak w filmie A.Wajdy moze byc..