Odpowiedzi

2010-01-04T16:46:08+01:00
Yesterday I went to the doctor. - Wczoraj poszłam do lekarza.
I missed the bus. - Spóźniłam się na autobus.
I didn't do that on purpose! - nie zrobiłam tego celowo!
I sold the bracelet from my grandma. - Sprzedałam bransoletkę od babci.
The band gave a great performance. - Zespół dał świetny występ.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T16:50:24+01:00
I liked learning English
Lubiłam uczyć się Angielskiego.

He cooked dinner
On gotuje obiad

I went to the cinema
Poszedłem do kina

She took a photo.
Ona robiła zdjęcia

I wanted a cup of tea.
Chciałem filiżankę herbaty.