Uzupełnij tabele.
/ horen / machen /tanzen /mogen /sein /heiBen
---------------------------------------------------------------------------
ich /hore /.......... /........./........ /...... /.........
du /......../machst /........./........ /...... /.........
er,sie,es /....... /......... /tanzt /........./..... /.........
wir /....... /......... / ........./mogen /...... /........
ihr /....... /.......... /........./........ /seid /........
Sie,sie /....... /.......... /........./........ /...... /heiBen

3

Odpowiedzi

2010-01-04T16:55:46+01:00
Ich / höre /mache / tanze/mag/heiße
du / hörst / machst/tanzt/magst/heißt
er,sie,es / hört / macht/tanzt/mag/heißt
wir / hören / machen/tanzen/mögen/heißen
ihr / hört / macht/tanzt/mögt/heißt
sie / hören / machen/tanzen/mögen/heißen
46 4 46
2010-01-04T16:58:12+01:00
Ich /hore /..mache........ /...tanze....../...mag..... /.bin... /...heise..
du /.....horst.../machst /......tanzt.../.....magst... /.bist..... /........heist.
er,sie,es /..hort..... /..macht....... /tanzt /......mag.../..ist... /.........heist
wir /..horen..... /...machen...... / ......tanzen.../mogen /......seid /..heisen.
ihr /....hort... /......macht.... /.....tanzt..../....mogen.... /seid /...heist.....
Sie,sie /....horen... /....machen... /...tanzen../...mogen.... /....seid. /heiBen
26 4 26
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-04T16:59:58+01:00
Ich /hore /mache/tanze/mag/bin/heiBe
du /horst/machst /tanzt/magst/bist /heiBt
er,sie,es /hort/macht /tanzt /ist/mag/heiBt
wir /horen /machen / tanzen/mogen /sind/heiBen
ihr /hort /macht /tanzt/mogt /seid /heiBt
Sie,sie /horen /machen/tanzen/mogen/sind /heiBen
w horen i mogen druga litera z umlautem

mam nadzieję że dajesz najlepszą ;)
102 4 102